Dołącz do
Topus!

Dowiedz się, dlaczego warto z nami pracować oraz sprawdź aktualne oferty pracy.

Jak pracujemy w Topus?

Pomagamy i wspieramy. Tworzymy zgrany zespół działający
w przyjacielskiej atmosferze z zachowaniem wysokiej etyki pracy.

Stabilna firma
o ugruntowanej pozycji
Duże możliwości rozwoju
Udział w targach
i szkoleniach
Znakomite warunki zatrudnienia

Aktualne
oferty pracy

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W HANDLU MIĘDZYNARODOWYM Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM

zobacz

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W HANDLU MIĘDZYNARODOWYM Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM

Ta rola wymaga świetnej komunikacji handlowej z Klientami z różnych kultur, umiejętności słuchania i zadawania dobrych pytań, odkrywania potrzeb i zauważania szans biznesowych tam, gdzie inni ich nie widzą. Jeśli masz w sobie ciekawość ludzi, otwartość na biznes i świat, dobry humor i pozytywne nastawienie ta rola jest dla Ciebie.

Z dala od korporacyjnej anonimowości, z nami możesz rozwinąć swój potencjał handlowy, zdobywając ciekawe, dalekie rynki zagraniczne na całym świecie, wszędzie tam, gdzie ludzie mówią po angielsku. Zapraszamy do naszej topusowej drużyny handlowej.

Do Twoich zadań należeć będzie

 

  • Obsługa sprzedażowa hurtowych kontrahentów zagranicznych [B2B]
  • Pozyskiwanie klientów na rynkach zagranicznych – budowanie i utrzymywanie trwałych relacji
  • Prowadzenie korespondencji handlowej i komunikacji telefonicznej z kontrahentami zagranicznymi, sporadyczne wizyty u klientów, reprezentowanie firmy na targach i spotkaniach
  • Analiza rynku i potencjalnych klientów
  • Negocjowanie warunków współpracy

Czego od Ciebie oczekujemy?

 

  • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie [warunek konieczny]
  • Przynajmniej 2-letniego doświadczenia w sprzedaży B2B w handlu zagranicznym
  • Znajomości i zrozumienia modeli biznesowych przedsiębiorstw
  • Łatwości i skuteczności w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich
  • Bardzo dobrej znajomości MS Excel
  • Gotowości do sporadycznych podróży biznesowych w celu rozwijania relacji i szukania nowych obszarów do rozwoju
  • Bardzo dobra znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem

Korzyści z pracy w naszym topusowym zespole

 

  • Współpraca z międzynarodowymi kontrahentami w zgranym zespole zmotywowanych ludzi
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w trybie hybrydowym
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Jasny system wynagrodzenia prowizyjnego, dopasowany do oczekiwań pracownika
  • Pakiet szkoleń wdrożeniowych, ustawiczne szkolenia wewnętrzne
  • Fantastyczną atmosferę w zespole, imprezy i wyjazdy integracyjne.
  • Benefity: Multisport, Luxmed, nauka języków obcych, ubezpieczenie na życie, pizza day, paczki mikołajkowe dla dzieci, bonusy świąteczne, dofinansowanie podnoszenia kwalifikacji, preferencyjne pożyczki pracownicze, wczasy pod gruszą, elastyczny czas pracy, prezenty jubileuszowe, parking dla pracowników, dwa dni w roku dodatkowo wolne od pracy: Wigilia i Wielki Piątek

Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu i z nami pracować, prześlij nam swoją aplikację (CV i list motywacyjny) na adres praca@topus.pl.  Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

zamknij

MŁODSZY SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I FINANSOWYCH

zobacz

MŁODSZY SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH I FINANSOWYCH

Młodszy specjalista ds. administracji i finansów to osoba, która ściśle współpracuje z pozostałymi działami w firmie, instytucjami zewnętrznymi i kontrahentami. Ta rola wymaga wyjątkowej dbałości o szczegóły, umiejętności dotrzymywania napiętych terminów, umiejętności organizacyjnych, żonglowania wieloma zadaniami. Codziennością jest praca na dokumentach w różnych językach. Ważny jest wysoki poziom zaangażowania, uczciwości i dyskrecji, podobnie jak współpraca w zespole i poczucie humoru.

Obowiązki

 

  • Wprowadzanie dostaw wg procedury
  • Wprowadzanie faktur kosztowych
  • Przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego
  • Obsługa procesów reklamacji na rynkach międzynarodowych
  • Współpraca z kontrahentami w zakresie wyjaśniania rozrachunków (także w j. angielskim)
  • Obsługa polisy ubezpieczenie należności
  • Przygotowywanie danych (formularzy) na potrzeby innych działów oraz dla podmiotów współpracujących

Wymagania

 

  • Wykształcenie wyższe (preferowane finanse, ekonomia) warunek konieczny
  • Minimum 2 lat doświadczenia w dziale księgowości lub finansów warunek konieczny
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie warunek konieczny
  • Umiejętność pracy w zmiennych warunkach oraz otwartość na różnorodność zadań
  • Charakteryzuje Cię dokładność, skrupulatność i dbałość o szczegóły
  • Doświadczenie w pracy na systemach np. Navireo – mile widziane
  • Odpowiedzialność za zadania od początku do końca, samodzielność w organizacji pracy i proaktywne podejście do zadań
  • Dobra znajomość MS Excel
  • Przyjazna postawa i umiejętność pracy w zespole
  • Chęć rozwijania swoich umiejętności

Oferujemy

 

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Pracę w międzynarodowym środowisku w zgranym zespole zmotywowanych ludzi.
  • Pakiet szkoleń wdrożeniowych, ustawiczne szkolenia wewnętrzne, możliwość rozwoju
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz dodatkowe benefity (Multisport, Opieka Medyczna, Polisa na życie, j. angielski) świadczenie urlopowe oraz dofinansowanie do szkoleń i studiów
  • Fantastyczną atmosferę w zespole, imprezy i wyjazdy integracyjne

Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu i z nami pracować, prześlij nam swoją aplikację (CV i list motywacyjny) na adres praca@topus.pl.  Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

zamknij